Preguntes Freqüents

COM TROBAR L'ALLOTJAMENT ADEQUAT?
Utilitza el nostre buscador per trobar l'allotjament que s'adapta als teus criteris: disponibilitat, necessitats, preferències, pressupost... Amb les eines de recerca podràs filtrar els allotjaments segons els teus interessos.

COM FER UNA RESERVA?
Selecciona el tipus d'allotjament que busques amb l'ajuda del nostre buscador. Un cop seleccionat
l'allotjament, introdueix les dades personals coma titular de la reserva. Especifica la forma de pagament (Bizum, targeta de crèdit o Paypal) i reserva abonant el 25% del total. Fes click a 'Reservar' i enllestit!
T'enviarem uncorreu electrònic de confirmació amb totes les dades de la reserva.

ON PUC VEURE L'UBICACIÓ DE L'ALLOTJAMENT?
La direcció exacta de l'allotjament la podràs trobar a 'Localització' a l'apartat 'Característiques' de la fitxa de l'allotjament. A més, a l'apartat 'Ubicació' podràs trobar també el mapa d'ubicació i la distància des de l'allotjament fins els principals punts d'interés de la zona com la platja, l'aeroport, supermercats, etc.

COM REGISTRAR-SE O FER EL CHECK-IN?
Uns dies abans de la vostra arribada, cinc, rebreu un correu on haureu d’introduir les dades de TOTES les persones que s’allotjaran durant la vostra estada.


QUINS SERVEIS EXTRES OFEREIXEN ELS ALLOTJAMENTS?
Els allotjament ofereixen servei de llits extres, canvi de tovalloles i llençols, bressol, wifi, neteja adicional durant l’estada, checking sense límits horaris, i estància de mascotes.

LES MASCOTES ESTAN PERMESES?
L'estància de mascotes (gossos) depèn dels allotjaments. Revisa la fitxa de l'allotjament i si estan permeses, trobaràs el missatge 'S'accepten animals de companyia' a l'apartat de ‘Característiques'. Cal informar sobre la tipologia de la mascota, i poder acreditar que està al corrent amb la tarja de salut, per a poder ser aprobada la seva estada. No acceptem gats o d’altres tipus de mascotes.

COM SÉ SI LA MEVA RESERVA ESTÀ CONFIRMADA?
Si la reserva s'ha realitzat satisfactòriament, rebràs al teu correu un mail de confirmació amb totes les dades de la reserva.

COM CANCEL·LAR UNA RESERVA?
Has de sol·licitar la cancel·lació de la reserva a través del nostre servei d'Atenció al Client enviant un correu electrònic a info@santcarlesdelarapita.cat
Un cop cancel·lada la teva reserva rebràs un correu electrònic amb la confirmació de la cancel·lació.

SI CANCEL·LO UNA RESERVA, EM RETORNEN TOT L'IMPORT PAGAT?
En funció de les condicions de cancel·lació acceptades en el moment de formalitzar la reserva, l’allotjament procedirà a la devolució de les quantitats que corresponguin.

COM MODIFICAR UNA RESERVA?
Has de sol·licitar la modificació de la teva reserva a través del nostre servei d'Atenció al Client enviant un correu electrònic a info@santcarlesdelarapita.cat
Un cop modificada la reserva rebràs un correu electrònic amb tots els detalls de la mateixa.


PER QUÈ HE DE PAGAR EL 25% DE L'IMPORT PER AVANÇAT?
El 25% del pagament serveix de paga i senyal de la reserva. El valor restant haurà de ser abonat al rebre les claus de l’allotjament en els dies anterior a l’arribada mitjançant les opcions que se’ls oferirà mitjançant correu electrònic.

PER QUÈ HE DE PAGAR UNA FIANÇA PER UN ALLOTJAMENT?
La fiança serveix de garantia per cobrir danys o desperfectes que poden ocórrer durant l'estància. A l’entrega de claus, hauràs de signar un document d'autorització de càrrec a través de targeta de crèdit o abonar en efectiu l'import de la fiança que serà tornada al finalitzar l’estància.

COM REALITZAR EL PAGAMENT DE LA RESERVA I QUINS SÓN ELS MÈTODES DE PAGAMENT?
El pagament de la reserva ha de realitzar-se després d'haver seleccionat l'immoble i tots els serveis extres, i
un cop t'hagis registrat a l'àrea de clients de la nostra web. A l'apartat 'Forma de pagament' escull el mètode
que utilitzaràs per abonar el 25% del total de la teva reserva. Pots realitzar el pagament mitjançant
targeta de crèdit, Bizum o Paypal.

COM SOL·LICITAR UNA FACTURA?
La factura pot solicitar-se després de què l'estància s'hagi realitzat. Per sol·licitar la factura cal enviar un correu electrònic a info@santcarlesdelarapita.cat amb les dades del titular (en el cas que fos una persona jurídica)

QUÈ FAIG SI NO REBO EL MAIL DE CONFIRMACIÓ DE RESERVA?
Hauràs de revisar si el correu de confirmació ha arribat a la bústia de correu no desitjat o spam. Si no és així, no dubtis en posar-te en contacte amb el nostre servei d'Atenció al Client al telèfon (+34) 689004991.


SI NO PUC ARRIBAR A L'HORA FIXADA PER AL CHECK-IN, QUÈ FAIG?
Si t'és impossible ajustar-te a l'horari apuntat, existirà un càrrec de 50€ (en efectiu) i ens hauràs de
comunicar l'hora prevista d'arribada. En cas que desitgis modificar aquesta hora, si us plau escriu-nos a info@santcarlesdelarapita.cat o contacta amb el nostre servei d'Atenció al Client en el número (+34) 689004991

ON ES RECULLEN I S'ENTREGUEN LES CLAUS?
Podràs recollir i entregar les claus del teu allotjament en el mateix allotjament. Us demanem que informeu de la vostra hora d’arribada prevista, pe a fer l’entrega de claus personalment. Alguns allotjaments permeten accedir amb claus electròniques o codis. Si és aquest el cas, rebreu la informació abans de la vostra arribada, amb les instruccions sobre com usar-ho.

SI NECESSITO PARLAR AMB EL VOSTRE EQUIP, AMB QUI PUC CONTACTAR?
Pots contactar amb el nostre servei d'Atenció al Client al número (+34) 689004991, disposem d'un equip de professionals per oferir-te el millor servei i atenció personalitzada en el teu idioma.

M'AGRADARIA CONÈIXER ACTIVITATS CULTURALS I D'OCI PROPERES AL MEU ALLOTJAMENT, ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ?
El nostre equip està disponible per oferir-te un servei personalitzat i assessoria i informació turística per a què gaudeixis al màxim de la teva visita. Som informadors Turístics del Delta de l’Ebre.
També som membre de l’Estació Nàutica de la Ràpita, associació empresarial publico-privada d’empreses turístiques de la població, on podràs trobar, amb molrt detall, informació sobre activitats, horaris, preus, i podràs, si ho desitges, fer la reserva prèvia mitjançant la seva web: enlarapita.com
Pots contactar amb el nostre servei d'Atenció al Client al número(+34) 689004991

ES PODEN SOL·LICITAR SERVEIS EXTRES ADDICIONALS UN COP ESTIGUI A L'ALLOTJAMENT?
Sí, pots sol·licitar serveis extres a través del nostre servei d'Atenció al Client al número (+34) 689004991

QUÈ FER SI PERDO LA REFERÈNCIA DE LA RESERVA?
Has de contactar amb el nostre servei d'Atenció al Client al número (+34) 689004991, i t'enviarem de nou l’email de confirmació de la reserva on trobaràs la referència.